måndag 10 mars 2008

Resplan

Ok nu har vi en resplan:

Imorgon åker vi till Manilla där vi spenderar en natt. Sedan flyger vi båda till Dumaguete och hälsar på Ulrika och Matt samt för att ha lite egentid. Den 16 mars flyger Roger till Manilla för att sedan ta flyget till Bangkok. Jag blir kvar i Dumaguete till den 22:a då jag flyger till Manila för att spendera en natt innan jag flyger hem via Kuala Lumpur. Stannar en natt i Kuala Lumpur innan flyget går där jag möter upp Roger o/c som är där för att se på Formel 1. Den 24:e på morgonen flyger jag till Stockholm och landar på Arlanda 14:15. Puh!

Så framöver kommer vi ha fullt upp. Jag har massor att göra just nu inför allt. Dessutom så skulle vi lämnat in Rogers pass för förlängning idag men immigrationen bestämde sig för att inte ha öppet idag så vi måste försöka hinna med det imorgon bitti och även hoppas att dom inte bestämmer sig för att ha stängt då också. Då vet jag inte vad vi ska göra... Paniiik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! Här går det fort i svängarna!! Så ni kommer hem snart?!! Guu vad roligt! Då måste vi ses!! Vi saknade dig på Julias inflyttningsfest i fredags. Grymt drag!! Kul och träffa J också då det var några år sedan sist. Vi får ses alla tre när du är hemma igen. Lycka till nu och ha det så mysigt sista tiden. Kram Sofia