lördag 22 mars 2008

Åååå neeeej!

Nähä då var mitt flyg till Manilla inställt!! Blir gaaaalen!! Efter mycket baxande är jag nu tillbaka på Atlantis i Dauin/Dumaguete och har blivit lovad att åka med flyget till Manilla som går imorgon bitti. Det är ju bara och hoppas att det inte blir ngt strul med det också eftersom flyget efter det är för sent att ta. Att det ska jävlas!! Håll nu tummarna att allt går som det ska för annars vet jag inte vad jag ska göra. Biljetten från Manilla till Stockholm är nämligen inte ombokningsbar/avbokningsbar (det gick inte att köpa ngt avbetställningsskydd för den heller så jag hade inte så mycket val). Men som sagt håll tummarna nu så hoppas jag att allt går vägen!

// En extremt trött Idha (som dessutom har en rejäl förkylning på g med huvudvärk halsont etc)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä blääää... :-( Hoppas att det löst sig och att vi får hem dig imorgon på tid!!! Kram Sis